2009. május 5., kedd

Nyuszi ápdét: Hanga



Köszönöm mindenkinek a jó ötleteket névügyben, végül a Hangában maradtam, de az is lehet, hogy egyszerűen csak Nyuszi lesz... A Művésznők (Kriszti, Móni) hívhatják Pityunak, ha szeretnék. :)
Egyébként olvastam egy vadászkönyvben, hogy a fiúnyuszi oválisat, 'olajbogyószerűt' o_O kakil, a lánynyuszi kereket. Szóval az én nyuszim tuti lány, amennyiben ez áll a tenyésztett nyulakra is.
Ja, és majd lefotózom a fenekét is, ugyanis le kellett nyírni rajta a szőrt, mert annyira berasztásodott, hogy egy tömbben állt a popsiján a bunda. Úgyhogy most csupasz fenékkel ugrándozik a kertben, kegyetlenül néz ki. :D

4 megjegyzés:

krisztina maros írta...

nahát Pityu, hát nem kislány vagy? (nekem a Hanga is tetszik!)

és más különbség nincs a fiú és lány nyuszik között? :D

Kriszta írta...

Annyira zabálnivaló! :D

Andrea írta...

Hát asszem, a fiúknak fütyijük van, de nem biztos! :)

Szolnoki Király Judit írta...

Csodás név a Hanga! Ha fiú volna, lehetne esetleg Moha... az is szép, ugye... Mint az én Carmenem, aki eredetileg Carlosnak indult. Jól van a kis Hanga? Írsz róla valahol?