2009. január 4., vasárnap

Életveszély


Annyira imádom a médiát, ahogy a fiatalember áll a jégen, és gyászos arccal bele a kamerába, hogyaszongya: életveszélyben korcsolyáznak az emberek a Fertő-tavon. Az ertéel honlapján mindjárt írják is a felháborodott polgárok (akik száz km-re laknak), hogy micsoda felelőtlenség, büntessékmeg, éstaöbbi. Pedig tegnap gyönyörű idő volt, szikrázó napsütés, kellemes meleg, és én a rianás hangját is szeretem, még annak a kockázatát is vállalom, hogy esetleg beszakad alattam a jég, és szörnyhalált halok az egy méteres vízben. Most ki is húztam magam, milyen bátor is vagyok én.
Ez a fülnélküli kutyis kép még tavalyi, elfelejtettem gépet vinni.

6 megjegyzés:

krisztina maros írta...

ejnye, hát megértheted, hogy kell valami hajmeresztő sztori a bejgli mellé is! ha törik, ha szakad (ha reped, ha nem).

:)

apropó: fénykép. a múltkori sopronozásról eszembejutott, hogy neked biztos jó sok képed van a városról. nem szoktad feltölteni őket vhová? nagyapám amíg élt (92 év) mindent dokumentált Sopronban a gépével, és elég jó fotók születtek. meg nekünk is csomó képünk van. már annyiszor tervezgettem, hogy kéne egy fotós blogot is csinálni, mindezekkel...

és a kutya (a cica és a manók) is ingáznak veled?

Andrea írta...

Sajnos nincs igazán értékelhető képem Sopronról, mármint olyan, amin felismerhetően Sopron van, valahogy ez eddig nem jött össze. Van egyébként fotós blogom is (www.photoblog.com/Nandra), de azt is csúnyán elhanyagoltam, mert már jó ideje nem fotóztam semmit.
Az állatsereglet (2 macska van!)itthon marad, amíg én Pesten vagyok, a manók meg ugye mindig velem jönnek, itt ülnek a vállamon, meg a hajam csigáiban, és zümmögik a kis szemét dumáikat, pl. hogy ne aggasszam magam holmi dolgozatírással, meg lesz az... :)

krisztina maros írta...

és nincs igazuk? :)
az a rossz, amikor azt kántálják, hogy ne strapáld magad, úgyse fog sikerülni...

na megnézem azokat a fotókat.

krisztina maros írta...

Te, ezek iszonyú jók!! főleg a koncertfotók! és csak így mellesleg... még, még, még!

Andrea írta...

Hát, örülök, hogy tetszetnek, de sajnos én csak amolyan kocafotós vagyok, de nagyon szeretem csinálni. Néha, vaktyúk- alapon sikerül vmi jobbat alkotni, bár a koncerteseket szeretem, azok tényleg jók lettek.

krisztina maros írta...

ha nem haragszol, bevonnálak egy "tavalyi-kedvenc-könyv-add-tovább" blogjátékba. én nem annyira favorizálom ezeket, tehát ha nincs kedved hozzá, megértem... de túlélhető :)